onsdag den 15. maj 2013

Sig ikke "Nu skylder du kage" i sjov....

Når sygeplejersken i sjov siger til min far "nu skylder du kage", ved jeg helt sikkert at hun endnu ikke har fundet ud af hvilken slags familie vi er.
I hvert fald bad ham mig lave en kage, igen en klassiker med chokoladedrømmekage med hvid chokolademousse (men med en twist i form af hindbær frosting til opsmørring), som han kunne tage med ind på lægeklinikken og sige "så tror jeg min kage-gæld er betalt"...

Temaet skulle være noget medicinsk og noget med piller, da det hele startede med en recept på piller...

Her er hvordan resultatet blev. Jeg er selv næsten tilfreds. Enhver er sin egen største kritiker, det ved jeg, men samtidig er jeg også den eneste der ved hvilke fejl og mangler der er i forhold til hvad jeg oprindeligt satte mig for...
Anyway, døm selv....
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar